Returnează
Reguli pentru returnarea mărfurilor
partversal.ro a fost creat pentru a satisface dorința clienților noștri de a găsi rapid și convenabil piesele auto de care au nevoie, așa că dorim să facem procesul cât mai ușor posibil. Dacă, din orice motiv, există o problemă între vânzător și cumpărător, vom ajuta întotdeauna la rezolvarea problemei pe cale amiabilă și vom decide dacă articolul va fi returnat vânzătorului, cu rambursarea integrală către cumpărător.
Returnarea bunurilor de calitate
În cazul în care produsul este de bună calitate și conform anunțului publicitar, dar după ce l-ați cumpărat considerați că nu vi se potrivește, trebuie să începeți procesul de retur la nim și să returnați produsul cumpărat în termen de 14 zile de la primirea produsului (dacă a fost livrat prin curierat) sau de la ridicarea produsului (dacă cumpărătorul a ridicat produsul la locul de ridicare).
Returnarea bunurilor care sunt defecte, incomplete sau care nu corespund anunțului publicitar
Cumpărătorul are dreptul de a returna bunurile în cazul în care se constată că bunurile sunt de calitate necorespunzătoare sau prezintă defecte pe care vânzătorul nu le-a discutat cu cumpărătorul înainte de vânzarea bunurilor, într-o perioadă de timp rezonabilă care respectă cerințele legale, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii sau ridicării bunurilor.
Bunurile pot fi considerate defecte și pot fi schimbate cu bunuri de calitate (dacă sunt disponibile) sau returnate dacă:
nu corespund descrierii vânzătorului și nu au aceleași caracteristici ca bunurile furnizate de vânzător ca eșantion sau model; sau prezintă defecte pe care vânzătorul nu le-a specificat înainte de a vinde bunurile;
nu corespund caracteristicilor de calitate care sunt în general caracteristice bunurilor de același tip și la care cumpărătorul se poate aștepta în mod rezonabil din cauza naturii bunurilor;
cumpărătorul are motive întemeiate să suspecteze că produsul a fost produs cu încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale unor terțe părți (de exemplu, nu este produsul original, chiar dacă a fost declarat ca atare) sau a fost achiziționat sau distribuit prin mijloace ilegale;
În cazul în care, la momentul încheierii contractului, cumpărătorul cunoștea sau ar fi trebuit să cunoască neconformitatea bunurilor (de exemplu, informații publicate despre defecte, disfuncționalități etc.), bunurile sunt prezumate a fi de calitate satisfăcătoare. Bunurile second-hand de calitate satisfăcătoare pot fi schimbate sau returnate numai cu acordul vânzătorului.
Procesul de rambursare:
Utilizatori înregistrați:
După ce vă autentificați în contul dvs., accesați zona dvs. de client și găsiți secțiunea Comenzi. Făcând clic pe comanda specifică pe care doriți să o returnați, veți găsi opțiunea "Returnări" și veți putea alege articolele pe care doriți să le returnați și modul în care doriți să le returnați.
Utilizând link-ul de rezervare trimis la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o. După ce ați deschis rezumatul comenzii, veți găsi opțiunea "Returnări" și puteți alege ce articole doriți să returnați și cum.
Utilizatori neînregistrați:
Puteți returna produsul utilizând link-ul de comandă trimis la adresa dvs. de e-mail. După ce ați deschis rezumatul comenzii, veți găsi opțiunea "Retururi" și puteți alege ce articole doriți să returnați și cum.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare ca atunci când a fost primit, adică nefolosit, nedeteriorat, în aceeași stare ca atunci când a fost primit (fără etichete deteriorate, fără peeling etc.) și, dacă a fost ambalat, în același ambalaj. De asemenea, cumpărătorul trebuie să aibă dovada că a cumpărat produsul de la vânzătorul menționat (factură electronică sau număr de comandă).
Costuri de expediere pentru bunurile returnate
Retururile partversal.ro sunt gratuite.
În cazul în care bunurile returnate sunt nepotrivite pentru cumpărător din vina cumpărătorului sau dacă sunt de proastă calitate, vânzătorul va suporta costurile de transport.
În cazul unei returnări, vânzătorul va furniza un autocolant de returnare sau va aranja colectarea la adresa indicată de cumpărător.
Procedura de rambursare
Atunci când cumpărătorul returnează bunurile, banii pentru bunuri vor fi creditați în același cont din care a fost plătită comanda, în termen de 14 zile de la data la care vânzătorul a primit bunurile returnate.
În cazul în care bunurile sunt returnate de către cumpărător, taxele de plată nu sunt rambursate.